Επιλογή Σελίδας

Ένας άνθρωπος που πάντα παραπονιέται παίρνει μακριά την ενέργειά σας!

Στη ζωή μας, υπάρχουν πολλά προβλήματα. Και φυσικά, τα περισσότερα με τους συγγενείς και φίλους μας που συχνά πρέπει να ακούσουμε τα παράπονα για κάτι ή κάποιον. Από τη μία πλευρά, είναι φυσικό, οι άνθρωποι να θέλουν να ανακουφίσουν κάπως την ένταση, βγάζοντας την προς τα έξω. Όμως, από την άλλη πλευρά η συνεχής ακρόαση των παραπόνων κάποιου, απομακρύνει την ενέργειά μας.

Είναι καλό να δείχνετε ενσυναίσθηση και συμπάθεια με τους συγγενείς και φίλους όταν έχουν κακή διάθεση, αλλά η διαρκής ακρόαση των παραπόνων είναι απλά επιβλαβής για εμάς.

Και να παραιτηθούμε είναι πολύ δύσκολο. Αλλά και δεν θέλουμε να είμαστε στα μάτια τους, αμέτοχοι και εγωιστές.

Επομένως, είναι σημαντικό να μπορούμε να εντοπίζουμε τέτοιες καταστάσεις, γνωρίζοντας πώς μπορούν να επηρεάσουν τη ζωή μας και να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σωστά από αυτούς.
Γιατί να μην ακούσετε παράπονα;

Αυτοί οι άνθρωποι βλασφημούν τη ζωή τους, απεικονίζουν τους εαυτούς τους ως θύματα, παραπονιούνται για τα πάντα και τίποτα, αλλά δεν κάνουν τίποτα για να αλλάξουν την κατάσταση και κατ’επέκταση να αλλάξουν τη ζωή τους.

Για ένα διάστημα που συνήθως αντιλαμβανόμαστε αυτούς και τα παράπονα (τι πρέπει να κάνω εάν ένα άτομο έχει μια δύσκολη κατάσταση και πάντα νιώθει άτυχος …), αλλά στη συνέχεια αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε ότι δεν είναι μία κατάσταση, αλλά ο άνθρωπος που έχει την τάση να διαμαρτύρεται για τα πάντα και όλα έχουν γίνει τρόπος ζωής τους.

Χρησιμοποιούν (συνειδητά ή ασυνείδητα) αυτά τα παράπονα ως μέσο χειραγώγησης των οποίων ο σκοπός είναι – να μας προκαλέσει μια αίσθηση, ενοχής, συμπόνιας, κρίματος και ταυτόχρονα, να απαλλάσσεται από την ευθύνη για ότι συμβαίνει σ ‘αυτόν.

Αρκετά συχνά υποκύπτουμε σε αυτή τη χειραγώγηση, και αισθανόμαστε την υποχρέωση να λύσουμε τα προβλήματά τους ή τουλάχιστον να προκαλέσουν την συμπάθεια ή όταν ακούσετε «το ξέσπασμα τους» να τους παρηγορήσετε.

Τι συμβαίνει σε εμάς όταν ακούμε συνεχώς τα παράπονα κάποιου

Τέτοιου είδους «μεμψίμοιροι» είναι συνήθως σε θέση να μαλακώσουν τους συνομιλητές τους και συχνά τους «εμποτίζουν» με τα δεινά τους (πραγματικά ή φανταστικά), και έτσι αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε τα προβλήματά τους ως δικά μας.

Αυτό απομακρύνει ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας μας από εμάς.

Η συναισθηματική μας κατάσταση αλλάζει τα συναισθήματά μας καθορίζοντας σε μεγάλο βαθμό από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το άλλο άτομο.

Τα συναισθήματα όπως η απογοήτευση, η ενοχή και η θλίψη προκαλούν ορμονικές αλλαγές στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα:

– Συναισθηματική ανισορροπία
– Δυσκολίες στην επίλυση ιδίων προβλημάτων
– Επιδείνωση της συγκέντρωσης
– Αρνητικές σκέψεις

Τι μπορούμε να κάνουμε για να αποφύγουμε τους “παραπονιάρηδες”;
Η ζωή συχνά παραβιάζει και συγχέει τα σχέδιά μας και από καιρό σε καιρό πρέπει να αντιμετωπίζουμε δυσάρεστες εκπλήξεις και προβλήματα.

Στις αποτυχίες, βιώνουμε συχνά απογοήτευση και αίσθημα πικρίας, αλλά είναι παράλογο να “κολλήσουμε” σε αυτά τα αρνητικά συναισθήματα.

Ξοδεύουμε σε αυτά τα συναισθήματα των παραπόνων την ενέργεια που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που έχουν προκύψει, για την επίλυση των προβλημάτων μας

Δεν μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα άλλων ανθρώπων, έχουμε αρκετά προβλήματα.

Τότε … Τι πρέπει να κάνω;

1. Διατηρήστε την απόσταση
Πάντα, όποτε είναι δυνατόν, κρατήστε μια απόσταση με τέτοιους ανθρώπους, επειδή προσπαθούν να σας χειραγωγήσουν.
Όσο λιγότερο ακούτε τα παράπονα τους (γκρίνια), τόσο πιο γρήγορα θα καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να «διεισδύσουν» τις αρνητικές τους εμπειρίες, δεν πρόκειται να ξοδέψετε ενέργεια σε αυτό.

2. Καταστήστε σαφές στον ” παραπονιάρη” ότι το πρόβλημά του είναι το πρόβλημά του
Αν βρείτε χρόνο για να ακούσετε παράπονα, αφήστε τον ” παραπονιάρη ” να καταλάβει ότι το κύριο πρόβλημα είναι η στάση του απέναντι στην κατάσταση και στη ζωή γενικότερα.
Προσπαθήστε να μην “διεισδύσετε” στην κατάστασή του πάρα πολύ και να τον συμβουλεύσετε να λύσει το πρόβλημα μόνος του.

3. Μην εμφανίζετε “αδυναμία”
Δεδομένου ότι πρόκειται για χειριστή, μην του δείξετε την προθυμία σας να λύσετε τα προβλήματά του.
Φυσικά, μπορεί να αισθανθείτε ενσυναίσθηση, αλλά προσπαθήστε να ελέγξετε την κατάσταση και μην βιαστείτε να βοηθήσετε όταν το πρόβλημα δεν σας αφορά με κανέναν τρόπο.

4. Ορίστε τα όρια
Έχετε το δικαίωμα να απαιτήσετε από ένα τέτοιο άτομο να μην μοιράζεται μαζί σας τις τραγωδίες του και να μην σας παρενοχλεί με παράπονα.
Αν έχετε ήδη κουραστεί να ακούτε όλα αυτά τα αρνητικά, πείτε του ευθέος ότι δεν σας αρέσει και δεν θέλετε να σας γεμίζει με ροή παραπόνων.

Έχετε έναν φίλο ή συγγενή που σας παραπονιέται πάντα; Ώρα να δράσετε!
Μην παίζετε το παιχνίδι τους, αλλιώς θα αισθανθείτε ότι για κάποιο λόγο αφήνετε πολλή την αρνητικότητα στη ζωή σας.

 

Ελπίζω!!! Ο δρόμος σας  να  είναι  με φωτεινές  επιλογές, έτσι ώστε να φτάσετε εκεί που ορίζει το ανώτερο καλό σας!!!

 

Αντωνία Σουπράτζνα Πράνα

Zoroaster-Progressor-Healer

Kosmoenergetika

Πτυχιούχος Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής
(βελονισμό,gua-sha,βεντούζες,κ.α.)
& Μάστερ σε πολλές άλλες ενεργειακές μεθόδους